BlazBlue -Calamity Trigger-

Collapse
X
 
  • Laikas
  • Rodyti
Clear All
new posts
  • Hellsing_lover
    Purinsesu no Darukuneso




    • 2007 02 15
    • 1319

    BlazBlue -Calamity Trigger-


    BlazBlue
    -Calamity Trigger-

    ブレイブルー カラミティ トリガー


    Platforma: PC, PS3, Xbox360, PSP, Arcade
    Studija: Arc System Works
    Žanrai: kovinis žaidimas
    Žaidimo tipas: vizualinė novelė (click&read) + 2D kovinis žaidimas
    Trukmė: vidutinė (10-30val.)
    Išleidimo metai: 10/04/2 08/11/19
    VNDB reitingas: 7.32
    VNDB

    BlazBlue -Calamity Trigger- - pirmasis savo serijos žaidimas, pasakojantis apie fantastinį pasaulį, kuriame mokslas ir magija susipynė ir pagimdė naują kovinės magijos formą "Armagus", skirtą susidoroti su visos žmonijos siaubu baubu Tamsiuoju Žvėrimi, nežinia kaip atklydusiu iš pasaulio tamsybių. Šitaip užgimė visai kitoks pasaulis, pripildytas magijos, keistų žmogiškų ir nelabai padarų bei mokslinių mašinų. Tokiame pasaulyje iš niekur atsiranda ir galingiausios šio pasaulio "taikos palaikymo" korporacijos NOL ("Novus Orbis Librarium", arba trumpiau "Biblioteka", su savo mielais kovotojais "bibliotekininkais") siaubas ir didžiausios premijos už savo galvą "savininkas" Ragna the Bloodegde, kurio tikslus sužinosime viso ko eigoje. Taip ir prasideda mūsų istorijos velniava, kai visi dėl savų priežasčių pradeda medžioti mūsų šaunųjį "nusikaltėlį" - kas dėl premijos, kas dėl keršto, kas dar bala žino kokių priežasčių su juo susiduria, na, ir tikėtinai, tesugeba viską išsiaiškinti kumščių pagalba.



    Techninės detalės:


    Istorija: Istorija - širdies smūgis visiems kovinių (fighting) tipo žaidimų manjakams - jos čia daugiau nei viena eilutė, kaip kad taikliai paminėjo vienas veikėjas lietuviškoje recenzijoje apie šį žaidimą. Kita vertus, pati pradėdama žaisti šį žaidimą buvau beveik įsitikinusi, kad tai n-tosios serijos, n-toji žaidimo dalis, kadangi istorijos tarpų užpildymai pateikiami labai išmėtytomis smulkiomis detalėmis, kartais gana padrikai, bet tuo pačiu dalį problemos apie "klausimus in general" padeda išspręsti su laiku atrakinami "specialūs" istorijos epizodai, kurie humoristine chibi forma atsako mums į pačius kertinius klausimus apie BlazBlue pasaulį ir jo veikimo sistemą. Tiesa, norintiems viską sužinoti iš pat pagrindų, veikiai teks įveikti ir žaidimo tęsinį, kadangi gale vis tiek liksite kyboti su gana nemažai įkyrių klausimų galvoje.
    Kita vertus, nors pati istorija yra gana elementari, gana nuspėjama ir tradicinė kaip "fantasy" žanrui, tačiau už tai labai ir negalima nieko mušti, mat žaidimas didžiąja savo dalimi akcentuojasi į visus muštynių privalumus nei vizualinės novelės pusę, bet neskaudžiai galima žaidimo istorijos pusę vertinti 7/10.


    Grafika: Grafika - žaidimo variklis ir saldainiukas. Šioje dalyje net sunku nuspręsti, nuo ko verta pradėti. Viso žaidimo grožybės didžiuojasi HQ kokybe. Be įžanginės animacijos, karts nuo karto mus pamalonins aukštos raiškos pilnai animuotos anime interpretacijos. Veikėjų paveikslai detalūs, pasižymintys net dialogo metu "kalbančiomis" burnomis (vizualinės novelės požiūriu, šitiek "paturbintų" novelių - vienetai). Kovos režime mes taip pat galime mėgautis be galo malonia ir pakankamai "gyva" aplinka - kažką veikiantys trečiaplaniai veikėjai, šioks toks judėjimas. Kovos veikėjai detalūs, atakos taip pat gražios ir įdomios. Veikėjų dizainas įdomus ir apgalvotas. Turbūt, net iš vienos dalies šabloniškieji personažai taip jau nebeatrodo. 10/10



    Muzika/Spec.efektai/Įgarsinimas: Muzika - nepriekaištingai sukurpti ir pritaikyti muzikiniai takeliai, tikrai negreitai kam įgris. Įvairių muzikinių temų čia net beveik 40. Kaip tokiam žaidimui, mano manymu, tai gana solidžiai įspūdinga. Sau leidžiu pacituoti vieno entuziasto žodžius šiuo aspektu, kuris, manau, geriau išreiškė muzikos stiliaus apibūdinimą BlazBlue: "...girdėsite labai aukšto lygio, modernią roko operą maišytą su metalo riff‘ais, kuri stebuklingai ir glotniai susilieja su žaidimu."
    Įgarsinimas taip pat neprastas, nors vietomis galima pasiginčyti dėl kokybės bei keletos abejotinų vietų. Visgi, negaliu nesidžiaugti, kad ir čia turėjau progos mėgautis pilnu ir gyvybingu įgarsinimu.
    Specialieji efektai - kukliausia šios potemės dalis. Nors ir jų nestigo bei buvo užtektinai kokybiški, tačiau čiut čiut pasigedau jų įvairovės, kadangi jų pagrindą sudarė tik įvairūs *slash/plash/hit* ir t.t. mušimai. Tačiau nesikuklindama šiai daliai parašau 8/10.


    Žaidimo "bonus'ai": Bonus'ų sistema čia paprasta. Galerijoje rasite du pagrindinius skyrius, kurių vienas skirtas specialiems paveiksliukams, kuriuos atrakinsite įveikę įvairius žaidimo režimus bei istorijos dalis. Taip pat čia rasite ir animacijos kampelį, kur galėsite peržiūrėti žaidime matytas animacijas. Kitas skyrius yra muzikinis, kuriame iškart galėsite perklausyti visas žaidmo muzikas, specialiuosius efektus bei išgirsti personažų balsus. Taip pat įveikę kiekvieno veikėjo istoriją 100%, turėsite galimybę pasiklausyti ir "slaptojo" personažo garso takelio, kuriame įgarsintojai kalba apie savo personažus bei patį žaidimą. Deja, šia vieta daugiausiai džiaugiasi tik japonai, kadangi niekas tokių dalykų išversti nepasivargino :/ Dar žinoma, kad galite gauti įvairius apdovanojimus, įveikę įvairaus sudėtingumo skirtingus žaidimo režimus, bet šiuos gauna tik įsijautę ir kantrybe apsišarvavę žaidėjai, kadangi niekas taip lengvai to apdovanojimo neduos Be visa ko, čia iškart turime galimybę rinktis tarp japoniškų arba angliškų subtitrų ar įgarsinimo. Puiku, ar ne? 8/10


    Valdymo sistema ir žaidimo režimai: Kadangi pirmu numeriu BlazBlue išlieka kovinis 2D žaidimas, tai pirmiausiai, be istorijos režimo, mes gausime daugybę kitų režimų, tarp kurių yra tiek "multiplayer", tiek "online". Čia galėsite savo jėgas išmėginti "arcade", "versus" ir "score attack" režimuose bei pasitreniruoti su savo mėgstamu personažus "training" režime. Šiuose režimuose jūs ir turite galimybę gauti tuos ypatinguosius apdovanojimus, susirinkti papildomų paveikslėlių, įgyti naujų specialių atakų bei truputį apsirinkti istorijos nuotrupų.
    Kovos metu galite naudoti gana nemažai atakų. Kiekvieno veikėjo visos atakos yra skirtingos, kiekvienas pasižymi skirtingomis ypatybėmis, kiekvieno ataka gražiai išdirbta. Kaip nepatyrusi žaidėja tokio tipo žaidimų bei kurios tikslas šiuo atveju buvo istorijos sekimas, o ne įnirtingi mūšiai, turiu pridurti, kad "Easy" nustatymas buvo tikrai "easy" viso žaidimo eigoje. Didesnių sunkumų kovojant nepatyriau, mat, kaip kad kiekvienas žaidimas nėra tobulas, tai ir čia nerasi tobulybės - įkirtęs kiekvieno veikėjo ypatumus gali ir čia susidaryti veiksmingiausių atakų seką ir be didesnio spaudimo susidoroti su AI Aišku, to negalima sakyti apie "Score Attack" režimą, kuriame negalioja jokie sudėtingumo nustatymai ir jau priėjus paskutiniuosius priešininkus, patys rimtesnieji žaidėjai gerokai putojas ir gadina savo žaidimų pultelius (na, aš kol kas tik klaviatūrą gramdžiau), mat tikrai yra kur galvą pasukti prieš atsikvėpti ir įkvėpti neleidžiantį varžovą. 8/10



    Pagrindiniai personažai:



    Ragna the Bloodedge




    Rachel Alucard




    Noel Vermillion




    Pagrindinė istorijos ašis, apie kurį sukasi ir susikerta įvairių veikėjų likimai. Pats ieškantis tik tik tiesos ir teisingumo, yra priverstas kautis idant galėtų rasti atsakymus bei atkeršyti už netektis. Už jo galvą siūloma didžiausia kada nors siūlyta premija. Siekia sunaikinti NOL ir savo brolį.
    Myliausia žaidimo veikėja (ir bene stipriausia) - vampyrė Rachel. Rafinuota ir santūri, tačiau nevengianti ir gerai pamokyti visus, sugadinusius josios arbatėlės metą ar "iš dangaus nukritusius" į josios rožių sodą. Išties, jau ir vardas sufleruoja, kokio krūmo paukštis yra
    Jauna mergina, dirbanti NOL. Visų gyventojų nemėgstama vien dėl įprastai visiems gyvenimą gadinančių NOL šunelių "bibliotekininkų". Tačiau ji dar naivi ir patikli mergaitė, ieškanti tiesos ir ginanti teisingumą bei nešiojanti paslaptingą ginklą, kuris jai suteikia išskirtinę galią.


    Jin Kisaragi




    Bang Shishigami




    Arakune




    NOL vyresnysis ir vietinis "herojus". Ragnos jaunesnysis brolis, gerokai pagadinęs jam vaikystę. Šaltakraujis kaip ir jo valdomas ledo ginklas, lengvai pamišėliško elgesio, arogantiškas.
    Nenustygstantis vietinis kovotojas už meilę, gėrį ir teisingumą. Nindzių nindzė, kurio protines spragas užpildo nuoširdumas ir tyra širdis. Gyvena tam, kad padėtų nuo karo nukentėjusiems savo krašto žmonėms ir atskleistų savo nuoširdžią meilę širdies damai.
    Pats nežmogiškiausias BlazBlue veikėjas. Pamišęs ir nenuspėjamas. Keista juoda masė, kuri kažkada buvo daugiau nei neaiškių minčių ir nepasotinamo galios alkio kratinys.


    Taokaka




    Litchi Faye-Ling




    Tager









    Menko protelio besotė "katytė". Žaidimo lengvapėdiškiausias ir guviausias personažas, kuris be miego dar kartais spėja pasirūpinti ir savo juodąja skyle - skrandžiu. Tačiau ir ji turi misiją - įveikti Ragna ir už gautą premiją savo Kakos klano kaimui garantuoti gražų rytojų.
    Atvykėlė azijietė gydytoja, padedanti visiems neturtingojo sluoksnio gyventojams bei Kakos klano mokytoja. Visgi, ir ji laisvu laiku idiliškai nesėdi ir bando rasti ir grąžinti tai, ko jau turbūt niekas nebepakeis.
    Didžiausias ir grėsliausiai atrodantis vyrukas-mašina. Tačiau, kaip ir įprasta matyti, grėsminga išvaizda ir nemenka galia skirta tik kitų trūkumų kompensavimui. Jo modifikatorė-kūrėja - žymi nelabai geros reputacijos mokslininkė Grimalkin.



    Autoriaus reziumė:


    Noriu pasidžiaugti tokiu neblogu vizualinės novelės ir muštynių žaidimo kratinio perliuku. Manau, turėtų patikti tiems, kurie mėgsta žaidimuose matyti vystomas istorijas, bet tuo pačiu ir patys kiek daugiau darbo įdėti į jos progresą. Džiugu, kad tokio tipo žaidimas buvo pritaikytas ir personaliniams kompiuteriams ir kad valdymas nekėlė jokių didesnių nepatogumų. Akys mėgavosi puikiomis grafikomis, o ausys - muzika. Nenoriu per daug kabinėtis prie istorijos, tačiau be tęsinio nelabai ir įtiks tokia pabaiga, tad būtinai reikės ir išbandyti kitą dalį "BlazBlue - Continuum Shift". Labai asmenine nuomone, 7/10


    Apibendrinimas:

    Istorija: 7 už neblogą istoriją bei įdomius jos fragmentų pateikimo būdus.
    Grafika: 10 už puikią ir nepriekaištingą aukštos raiškos grafiką.
    Muzika: 8 už gerą muzikinį takelį, pilną įgarsinimą ir specialiuosius efektus.

    Vidurkis: 8,3=~8



    Vaizdai:









    20
    10
    55.00%
    11
    8
    40.00%
    8
    6
    0%
    0
    4
    0%
    0
    2
    5.00%
    1

    Prieina Alucard'as su savo plačiakrašte skrybele prie Raudonkepuraitės ir sako: So, who's the the Little Red Riding Hood now?
  • Edvinukas
    Kolekcionierius
    • 2009 11 02
    • 105

    #2
    Senai jau turiu si zaidima savo pc irvis laikau nes smagu gan toki suzaist ypac kai kelionese esi vaziuoji kokiu traukiniu lengvas neapkraunantis smegenu zaidimukas
    Paskutinis pakeitimas nuo Edvinukas; 2010-11-16, 20:07.

    Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

    Comment

    • uNgis
      Naujokas
      • 2010 10 14
      • 6

      #3
      Atrodo tikrai smagus ^^, reikia susirasti iš kur tokį parsisiūst.

      Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

      Comment

      • Dizzee
        Narys
        • 2009 12 04
        • 47

        #4
        Mano PC dėja šito nepavelka .

        Comment

        • 1616
          [url=http://bigbars.ru/][

          • 2006 11 03
          • 79

          #5
          downloaded. Conquered .Deleted . Zaidimas geras ,tik ant senojo Street FIghter II savo fighting`o stiliumi uznesa

          Comment

          • Hellsing_lover
            Purinsesu no Darukuneso




            • 2007 02 15
            • 1319

            #6
            Autorius 1616
            downloaded. Conquered .Deleted . Zaidimas geras ,tik ant senojo Street FIghter II savo fighting`o stiliumi uznesa
            Tiesa, pamiršau ir paminėti, kad jie net savo svetainėje užsirašę kaip nr.1 konkurentas Street Fighter'iui

            Prieina Alucard'as su savo plačiakrašte skrybele prie Raudonkepuraitės ir sako: So, who's the the Little Red Riding Hood now?

            Comment

            • Edvinukas
              Kolekcionierius
              • 2009 11 02
              • 105

              #7
              Seip jei kas norite parsisiusti ji rasti galite linkomanijoje

              Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

              Comment

              • enjutsu
                Rimtas forumo narys

                • 2008 08 19
                • 131

                #8
                turiu maza problema su zaidimu jis siektiek letokas, bet nemanau kad del to kad kompiuteris per silpnas. taip buvo anksciau bet daug nesiaiskinau nors dbr noretusi kad viskas butu taip kaip turi but, nes kadangi gan letokai veikejai juda kovos buna gan ilgokos ir lengvos
                sigpic

                Comment

                • Hellsing_lover
                  Purinsesu no Darukuneso




                  • 2007 02 15
                  • 1319

                  #9
                  Autorius enjutsu
                  turiu maza problema su zaidimu jis siektiek letokas, bet nemanau kad del to kad kompiuteris per silpnas. taip buvo anksciau bet daug nesiaiskinau nors dbr noretusi kad viskas butu taip kaip turi but, nes kadangi gan letokai veikejai juda kovos buna gan ilgokos ir lengvos
                  Šiaip, jei tas lėtumas pasižymi tik AI atakų lėtumu (bet ne technišku lėtumu), tai nustatymuose pasikeisk žaidimo sudėtingumo lygį į "Hard" ir viskas turėtų susitvarkyti Beje, "Story Mode" režime visos kovos ir yra palengvintos, kadangi ne jos ten svarbiausios. Va, kiti režimai jau skirti tavo "įgūdžių" išbandymui

                  Prieina Alucard'as su savo plačiakrašte skrybele prie Raudonkepuraitės ir sako: So, who's the the Little Red Riding Hood now?

                  Comment

                  • enjutsu
                    Rimtas forumo narys

                    • 2008 08 19
                    • 131

                    #10
                    nieko kazkaip pats susitvarke bet tas letumas buvo absoliutus zaidimo letumas ilgokai smugius dare ir panasiai, bet dbr viskas ok nezinau ka padariau
                    sigpic

                    Comment

                    • Fullmetal(aurimas)

                      #11
                      reiks parsisiust labai sudomino

                      Comment

                      • tomasxp
                        23 lvl Paladinas

                        • 2012 09 11
                        • 47

                        #12
                        Oh geras game.. pamenu daug losiau Main buvo Ragna, Rachel ir Taokaka.. O del letumo taj jo ant integruotos Intel grafikos negaunu daugiau 18-20 fps viskas low.. Del AMD turetu but ok speju. Kai su normaliu vaizdeku tai super eina. Beto manau yra options game speed ar pan.. o gal ir painioju :/

                        Comment

                        Working...