![]() BlazBlue -Calamity Trigger- ブレイブルー カラミティ トリガー Platforma: PC, PS3, Xbox360, PSP, Arcade Studija: Arc System Works Žanrai: kovinis žaidimas Žaidimo tipas: vizualinė novelė (click&read) + 2D kovinis žaidimas Trukmė: vidutinė (10-30val.) Išleidimo metai: ![]() ![]() VNDB reitingas: 7.32 ![]() BlazBlue -Calamity Trigger- - pirmasis savo serijos žaidimas, pasakojantis apie fantastinį pasaulį, kuriame mokslas ir magija susipynė ir pagimdė naują kovinės magijos formą "Armagus", skirtą susidoroti su visos žmonijos siaubu baubu Tamsiuoju Žvėrimi, nežinia kaip atklydusiu iš pasaulio tamsybių. Šitaip užgimė visai kitoks pasaulis, pripildytas magijos, keistų žmogiškų ir nelabai padarų bei mokslinių mašinų. Tokiame pasaulyje iš niekur atsiranda ir galingiausios šio pasaulio "taikos palaikymo" korporacijos NOL ("Novus Orbis Librarium", arba trumpiau "Biblioteka", su savo mielais kovotojais "bibliotekininkais") siaubas ir didžiausios premijos už savo galvą "savininkas" Ragna the Bloodegde, kurio tikslus sužinosime viso ko eigoje. Taip ir prasideda mūsų istorijos velniava, kai visi dėl savų priežasčių pradeda medžioti mūsų šaunųjį "nusikaltėlį" - kas dėl premijos, kas dėl keršto, kas dar bala žino kokių priežasčių su juo susiduria, na, ir tikėtinai, tesugeba viską išsiaiškinti kumščių pagalba. Techninės detalės: Istorija: Istorija - širdies smūgis visiems kovinių (fighting) tipo žaidimų manjakams - jos čia daugiau nei viena eilutė, kaip kad taikliai paminėjo vienas veikėjas lietuviškoje recenzijoje apie šį žaidimą. Kita vertus, pati pradėdama žaisti šį žaidimą buvau beveik įsitikinusi, kad tai n-tosios serijos, n-toji žaidimo dalis, kadangi istorijos tarpų užpildymai pateikiami labai išmėtytomis smulkiomis detalėmis, kartais gana padrikai, bet tuo pačiu dalį problemos apie "klausimus in general" padeda išspręsti su laiku atrakinami "specialūs" istorijos epizodai, kurie humoristine chibi forma atsako mums į pačius kertinius klausimus apie BlazBlue pasaulį ir jo veikimo sistemą. Tiesa, norintiems viską sužinoti iš pat pagrindų, veikiai teks įveikti ir žaidimo tęsinį, kadangi gale vis tiek liksite kyboti su gana nemažai įkyrių klausimų galvoje. Kita vertus, nors pati istorija yra gana elementari, gana nuspėjama ir tradicinė kaip "fantasy" žanrui, tačiau už tai labai ir negalima nieko mušti, mat žaidimas didžiąja savo dalimi akcentuojasi į visus muštynių privalumus nei vizualinės novelės pusę, bet neskaudžiai galima žaidimo istorijos pusę vertinti 7/10. ![]() ![]() Įgarsinimas taip pat neprastas, nors vietomis galima pasiginčyti dėl kokybės bei keletos abejotinų vietų. Visgi, negaliu nesidžiaugti, kad ir čia turėjau progos mėgautis pilnu ir gyvybingu įgarsinimu. Specialieji efektai - kukliausia šios potemės dalis. Nors ir jų nestigo bei buvo užtektinai kokybiški, tačiau čiut čiut pasigedau jų įvairovės, kadangi jų pagrindą sudarė tik įvairūs *slash/plash/hit* ir t.t. mušimai. Tačiau nesikuklindama šiai daliai parašau 8/10. ![]() ![]() ![]() Kovos metu galite naudoti gana nemažai atakų. Kiekvieno veikėjo visos atakos yra skirtingos, kiekvienas pasižymi skirtingomis ypatybėmis, kiekvieno ataka gražiai išdirbta. Kaip nepatyrusi žaidėja tokio tipo žaidimų bei kurios tikslas šiuo atveju buvo istorijos sekimas, o ne įnirtingi mūšiai, turiu pridurti, kad "Easy" nustatymas buvo tikrai "easy" viso žaidimo eigoje. Didesnių sunkumų kovojant nepatyriau, mat, kaip kad kiekvienas žaidimas nėra tobulas, tai ir čia nerasi tobulybės - įkirtęs kiekvieno veikėjo ypatumus gali ir čia susidaryti veiksmingiausių atakų seką ir be didesnio spaudimo susidoroti su AI ![]() Pagrindiniai personažai:
Autoriaus reziumė: ![]() Noriu pasidžiaugti tokiu neblogu vizualinės novelės ir muštynių žaidimo kratinio perliuku. Manau, turėtų patikti tiems, kurie mėgsta žaidimuose matyti vystomas istorijas, bet tuo pačiu ir patys kiek daugiau darbo įdėti į jos progresą. Džiugu, kad tokio tipo žaidimas buvo pritaikytas ir personaliniams kompiuteriams ir kad valdymas nekėlė jokių didesnių nepatogumų. Akys mėgavosi puikiomis grafikomis, o ausys - muzika. Nenoriu per daug kabinėtis prie istorijos, tačiau be tęsinio nelabai ir įtiks tokia pabaiga, tad būtinai reikės ir išbandyti kitą dalį "BlazBlue - Continuum Shift". Labai asmenine nuomone, 7/10 Apibendrinimas: Istorija: 7 už neblogą istoriją bei įdomius jos fragmentų pateikimo būdus. Grafika: 10 už puikią ir nepriekaištingą aukštos raiškos grafiką. Muzika: 8 už gerą muzikinį takelį, pilną įgarsinimą ir specialiuosius efektus. Vidurkis: 8,3=~8 Vaizdai: |
BlazBlue -Calamity Trigger-
Collapse
X
-
BlazBlue -Calamity Trigger-
201055.00%11840.00%860%040%025.00%1Žymos: Nieko -
-
Comment
-
turiu maza problema su zaidimu jis siektiek letokas, bet nemanau kad del to kad kompiuteris per silpnas. taip buvo anksciau bet daug nesiaiskinau nors dbr noretusi kad viskas butu taip kaip turi but, nes kadangi gan letokai veikejai juda kovos buna gan ilgokos ir lengvossigpicComment
-
Beje, "Story Mode" režime visos kovos ir yra palengvintos, kadangi ne jos ten svarbiausios. Va, kiti režimai jau skirti tavo "įgūdžių" išbandymui
Comment
-
Oh geras game.. pamenu daug losiauMain buvo Ragna, Rachel ir Taokaka.. O del letumo taj jo ant integruotos Intel grafikos negaunu daugiau 18-20 fps viskas low.. Del AMD turetu but ok speju. Kai su normaliu vaizdeku tai super eina. Beto manau yra options game speed ar pan.. o gal ir painioju :/
Comment
Comment