Crisis Core: Final Fantasy VII (PSP)

Collapse
X
 
  • Laikas
  • Rodyti
Clear All
new posts
  • Witness
    Naujokas
    • 2008 07 02
    • 8

    Crisis Core: Final Fantasy VII (PSP)

    Crisis Core: Final Fantasy VII
    Official Site || Wiki



    Platforma: PSP
    Kūrėjas: Square Enix
    Išleidimo metai: Kovo 25, 2008
    Žanras: Veiksmo, RPG


        Norėčiau plačiau aprašyti šį žaidimą, nes žaidimas yra vertas savo pavadinimo. Jis yra skirtas psp konsolei. Jame parodomas Zack'o Fair'o gyvenimas ir jo įsimaišymas į visą final fantasy VII istoriją ir pasaulį. Būtent šitoje dalyje sužinome kaip į final fantasy pasaulį patenka Cloud'as, legendinis jo buster sword'as (cia to kardo originalus pavadinimas), Aerith ir net parodomas pirmasis mūsų "blogiuko" Sephiroth'o pasirodymas. Truputį apie pačią istoriją. Zack'as yra gabus antros klases sargybinis. Jis treniruojasi ir vis labiau būna pasiruošęs sunkesnėm misijom. Ir pagaliau jam duodama pirmos klasės misija susijusi su neseniai pradingusiu sargybiniu Genesis. Po truputį Zack'as atranda tai, kad Genesis su dakatru Hollander'iu padarė eksperimentą ir sukūrė daugybę Genesis klonų, be to prie jo prisideda ir Zack'o draugas Angeal'as. Va čia ir prasideda nuotykiai. Bebandant surasti Genesis, į šią istoriją vis įsipina jo draugai ir pažįstami kurie arba padeda arba tik gadina gyvenimą Zack'ui (pavyzdžiui Sephiroth'as tikrai pagadino ). Nenoriu "spoilinti", todėl dabar aprašysiu apie pačią žaidimo techninę pusę. "Crisis Core" grafika mane nepaprastai pradžiugino. Tikrai detali ir graži aplinka. Aš manau, kad tai tikrai didelis progresas nuo "Final Fantasy 7" Gal tik keletas PSP žaidimų yra sukurtų su geresne grafika. Po to kartas nuo karto pasirodantys CG leidžia gerėtis fantastinio pasaulio vaizdais.


        Valdymas labai pakito nuo FF7 dabar jūs esamame laike turite nuspręsti kokią magiją paleisite, arba kokį smūgį trenksite iki tol kol priešininkas jūsų nenušlavė nuo žemės paviršiaus. Dar ką verta pastebėti tai OST. Tikrai neįtikėtina muzika, matosi, kad dirbo profesionalas. Pavyzdžiui paskutinėje scenoje vien muzika priverčia daugiau nebekovoti, suprasti, kad tai pabaiga. Man ypač patiko daina Moonlight Wandering. Žaidimo įdomumas tikriausiai yra vienintelis minusas, nes pastovios kovos pradeda nusibosti. Dabar duosiu pavyzdį: jus einate pilyje ir staiga iššoka trys paprasti kariai. Jūs juos sudaužote ir einate toliau. Po kelių žingsnių vėl iššoka trys tie patys kariai. Ir taip kartojasi visą misiją. Bet vistiek šio minuso neužskaitysiu ir žaidimui skirsiu 5/5 balų. Žaidimas kuris gali vadintis geriausiu metu žaidimu. Tikrai vertas dėmesio žaidimas. Siūlyčiau kiekvienam PSP turėtojui.


    Siužetas: 9
    Labai gerai atskleidžiamas siužetas. Įdomu stebėti kaip vystosi siužetas. Tik žaidimo pabaigoje lieka dar daug klausimų.

    Grafika: 9
    Grafika tikrai labai aukšto lygio kaip PSP žaidimui. Aplinkos yra labai detalios ir malonios akiai, bet dažnai pajunti ribą (stiklinę sieną). Gal tik misijų režimui galėjo prigalvoti naujesnių aplinkų.

    Muzika: 9
    Kaip ir kiekviena FF7 dalyje skamba tikrai geros malonios melodijos, bet porą iš jų jau esu girdėjęs anksčiau.

    Gameplay ir Valdymas: 8
    Tikrai patogus valdymas, tik gal labiau norėčiau, kad būtų daugiau mušimo mygtukų, tada būtų galima sukurti "combo" smūgius.

    Vidurkis: 8,75

    Tikrai labai geras žaidimas, bet net ir jam reikia dar tobulėti.

    31
    10
    70.97%
    22
    8
    19.35%
    6
    7
    0%
    0
    6
    6.45%
    2
    4
    3.23%
    1

    Which Final Fantasy Character Are You?
  • FinalFantasy
    Naujokas
    • 2007 01 02
    • 20

    #2
    Pridedu savo asmeninius vertinimus:

    Grafika - 9
    Grafika yra aukščiausio lygio. Vargu ar yra kitas žaidimas, taip detaliai padarytas mažajai konsolei. Truko tik įvairesnių lygių

    Muzika - 10
    Melodingos ir lengvai isimenančios melodijos tiesiog glosto ausį

    Valdymas - 8
    Kovu sistema tapo aktyvi (tai yra nebereikai laukti kol smigiuos priešininkas), tačiau čia atsirado ir savu pliusu ir minusų. Labiausiai į akis krito tai ribota judejimo laisvė: matai plačius laukus, tačiau stiklinė siena taves į juos neleidžia. Keliavimas po pasaulį irgi gali virsti problematiškų, kai stringi sienoje

    Scenarijus - 9
    Scenarijus neblogas. Juo labiau visiems FF7 fanatams, tačiau kažko pritruko Kad žaidimas trauktu kiekvieną dieną.

    Kita - 8
    Labai truko "sidequest", kuriu pagalba žaidimo žaidžiamumas pailgėtų, atsirastų noras rasti kokius Ultimate Weapon ir tt ( Armijos misiju režimo neskaitau - jis labai vienodas, ir laikui begant labai atsibodo ).

    VISO: 8,8
    Pasirodė, kad žaidimo kurėjai tyčia padarė žaidyma netobula, kad turėtų kur tobulėti

    Comment

    • devl1
      Naujokas
      • 2008 09 13
      • 23

      #3
      Grafika - 8
      Grafika itim fina ir tobula, vertinu 8 nes kadangi esu mates daug geresniu grafikos zaidimu

      Muzika - 7
      butu geriau jai butu kitokiu dainu, nes vos galiam atsakyti tas 'svelnumas' atsibosta... lyg norisi konors skerdinisko zudinisko...

      Valdymas - 9
      Vladymas yra Valdymas, nieko nepridursi galima priprasti prie visko

      Scenarijus - 8
      Labai kazko truko, negaliu pasakyti ko... bet viskas yra itin gerai

      Vidurkis : 8

      Comment

      • Geohound
        Narys
        • 2007 12 07
        • 31

        #4
        Nezinau kodel ji visi taip vertina. Zaidimas gal atrodo graziai, turi nebloga siuzeta, bet kas liecia paty gameplay idiotiskesniu sprendimu kurejai tikrai negalejo priimti.
        Pirmoji ir viena rimciausiu problemu yra DMW. Vienintele logiska priezastis, kodel tai gali pasirodyti geras prendimas, yra tikriausia kad zaidejai per mazai laiko praleidzia grindindami? Nuo siol nereikes dauzyti tu paciu priesu kelias valandas kad gautum kelis levelius, dabar tu dauzysi juos ir melsies kad tau rulete leistu gauti bent viena.
        Tas pats yra ir su skilais, DMW nusprendzia koky skila tu kada naudosi, tu gali gauti 3-4 specus kovodamas pries gruntus ir apsoliuciai nuly preis bosus, kas gan daznai nutinka.
        Dar vienas zaidimo stabdis yra status efektai. Vos ne visi priesai juos sukelia, ir kadangi sitam zaidime herojus yra vienas jam gavus stunna jis lieka visiskai bejegis o kovojant pries 4-5 net ir ne pacius stipriausius priesus tai gali butu mirtina.

        Ir pabaigai - ydomu ar square enix kada nors supras jog nevisiems patinka ziureti ta paty 3 minuciu filmuka desimtis kartu, as tikrai nemanau kad nepaprastai ilgas izanginis filmukas pries sudetinga boso kova kuria bandoma iveikti jau ne pirma karta kam nors pakeltu nuotaika.

        Comment

        • Synchro
          byatch!
          • 2009 01 02
          • 24

          #5
          Istorija labai suzavejo 10 balu duociau xD Ir shiaip geimas neberealus tik minusai yra:
          1. viskas random ;/ ta fakin rulete biesina viska;@
          2. tu filmuku negalima skipint, nezinau kodel. Gal square enix norejo, kad zmones labiau i story gilintusi? anyways jei nepereidavau kokio boso, tie filmukai mane ziauuuriai knist pradedavo ;D

          Overall 9/10

          Cheez, mate!

          Comment

          • yuujin
            Final Fantasy games RULEZ

            • 2009 03 01
            • 83

            #6
            Na zaidimas kaip ir geras, taciau daugiau 8/10 neduociau...

            BLOGYBES:
            1. 100% pritariu G!zMo, ta roulete pati didziausia nesamone beveik visose FF seriju kovu sistemose.
            2. Genesis ir jo "Loveless". Nuobodybiu nuobodybiu, kazkaip atrodo, kad tokie jausmingi deklamavimai kone kiekvienam susitikime su Genesis gali tik japonam patikti... Siuzetui, kuris nepriklauso buti pagal originaluju FFVII, duociau tik 6, cia jie vinioja ta pati per ta pati ir vistiek viskas lieka neaisku, rodos cia pats budingiausias bruozas FFVII serijai
            3. Tie dideli raudoni "buliai" su imunitetu magijai irfizinems atakoms. Kadangi roulete sukasi labai neprognazuojamai, tai kartais tekdavo po pora val. laukt, kol iskris koks cloud'as ar angelo ir nuims puse gyvybiu, na o po to dar dvi valandas. Taip iki galo ir nesupratau to low ir hight rouletes sukimosi greicio ir nuo ko jis priklauso, rodos karta trenkia ir jau low low low.... o sukasi vis tiek taip pat gaidiskai ta roulete
            4. Trumpumas ir lengvumas!!! cia tikriausiai vienas vienintelis FF, kuri pereiti 100% (su visom misijom ir t.t. nesivadovaujant jokiais internetiniais walkthrought), prireike max 30h, o jau nuo puses zaidimo turejau 99999 gyvybiu, imuniteta kone viskam ir ataka, kuridaro 99999 damage (hammer punch) visiskai nemokamai (kai uzsimeti, kad AP nebeskaiciuojami )

            GERUMAI:
            1. FMV kokybe ir Aerith remake'as na labai grazu buvo paziuret, tos vietos, kur siuzetas su ja tikriausiai buvo pacios paciausios (na ir dar zinoma su Shephirot'u, kai nera Genesis salia)
            2. Pabaiga (tikrai labai "nesitiketa") bet man patiko, bent nebuvo taip liudna, o tas continue in FFVII suintrigavo
            3. Zack'o charakteris. Puikus pasirinkimas, ne toks emo ir rimtas kaip Cloud'as ar Squall'as (nepykit, gerbejai ), ne toks nutruktgalvis kaip Tidus ar Zidane, Viskas jame gerai - puse zaidimo nutruktgalvis su Cloud'o sukuosena, kita puse zaidimo rimtuolis su Angelo sukuosena
            4. PSP. Dziugu kad ne ant DS, bent jau buvo ka lost su psp ir nereikejo kankintis su NDS emuliatoriais ant PC, tikiuosi Square-enix ir toliau nepamirs psp konsoles.
            MANO MANGA:


            perziuretu anime list'as http://www.anime-planet.com/users/yuujin/anime/watched

            Comment

            • Calyx Deuced
              Narys

              • 2006 12 06
              • 96

              #7
              Na as praejau du kart, pvz rulete nera random, ir lvl kelia ne random o pagal exp , buvau rades formule pagal kuria skaiciuojama, kazkada

              Comment

              • legal
                No more mechi..
                • 2008 12 22
                • 11

                #8
                Nesuprantu ko jus kabinejates prie dmw juk tai kazkas naujo final fantasy, reikia dziaugtis originalumu o ne keiktis del nepatogumu, man sitas zaidimas vienas is geriausiu zaistu su psp 9/10

                Comment

                • Squalleh
                  .MØNSOON.



                  • 2009 01 12
                  • 1892

                  #9
                  butent kaip zaidimas CC nieko mums tokio jau naujo ir nerodo. kaip zaidimas jis labai nuobodus, labai monotoniskas, labai predictable, labai, labai.... bet del jo filmo puses jau perejau 10 kartu

                  Comment

                  • Yuuki-Goda
                    Goda~*
                    • 2009 04 08
                    • 50

                    #10
                    man tai Patiko CCFF VII, gal kokiu 20 kartu perejau , gaia kad leveliai lieka ant save'o kai pereini, bet man labai patiko
                    turbut del filmo pacio 9/10

                    Comment

                    • Dwesk
                      Rimtas forumo narys

                      • 2008 12 27
                      • 162

                      #11
                      Autorius Yuuki-Goda
                      man tai Patiko CCFF VII, gal kokiu 20 kartu perejau , gaia kad leveliai lieka ant save'o kai pereini, bet man labai patiko
                      turbut del filmo pacio 9/10
                      OHO 20 kartu! as tai tik 2 kartus perejau ir visus tuos kambarius perejau, tikrai vienas geriausiu mano zaistu zaidimu ant psp. vertinciau 9/10 nes nepatiko random sistema.

                      Comment

                      • Squalleh
                        .MØNSOON.



                        • 2009 01 12
                        • 1892

                        #12
                        IMHO, DMW sistema buvo sukurta tam, kad gale viskas graziai pasibaigtu ^^v

                        Comment

                        • as esu as
                          akivaizdžiai daužtas

                          • 2006 03 20
                          • 34

                          #13
                          ar yra koks rezultatyvus psp emulator kad galeciau sita geri pazaisti pc?

                          ir dar vienas klausimas, ziuredamas filma taip ir nesupratau kas yra cloud'o rankai? jei kas 7 dalli prazaidet ir zinot kas atsitiko jai pm man
                          I am I and you can do nothing about this

                          Comment

                          • Dwesk
                            Rimtas forumo narys

                            • 2008 12 27
                            • 162

                            #14
                            Autorius Squall
                            IMHO, DMW sistema buvo sukurta tam, kad gale viskas graziai pasibaigtu ^^v
                            Kaip suprast Gražiai pasibaigtu?

                            Comment

                            • zeke
                              trust me i'm engineer

                              • 2009 01 02
                              • 392

                              #15
                              Autorius as esu as
                              ar yra koks rezultatyvus psp emulator kad galeciau sita geri pazaisti pc?

                              ir dar vienas klausimas, ziuredamas filma taip ir nesupratau kas yra cloud'o rankai? jei kas 7 dalli prazaidet ir zinot kas atsitiko jai pm man
                              gero emuliatoriaus kaip ir nera(ka bandes tik pavyko paleist kad menu ismestu ir viskas daugiau neveikia nieks)
                              geriausia konsole nusipirkt - bus didesnis malonumas zaidziant ( nete galima visai nebrangiai rasti).

                              o kas rankai atsitiko nebeatsimenu
                              S_T

                              Comment

                              Working...